pondělí 19. srpna 2013

Sláva nebezpečným psychopatům

Stěžovat si, že politická reprezentace je přehlídkou psychiatrických diagnóz je naprostým nepochopením terénu.

Zkoušeli jste někdy číst recenzi na dílo, které byste si stejně koupili, protože ho chcete? Mně se hodně líbí recenze na Prago Union, kde se dozvíme, že Kato šišlá a hraje si se slovy. Prvotřídním kouskem je výlet jakéhosi redaktora Mladé Fronty (ten má dokonce nějakou kapelu s reálnými nástroji) na SHM do O2 arény. Prý je to vyprázdněné a jediné řešení spočívá v konzumaci těch drog. No.

Tak já nevim, měli by se tam pohybovat nějací bódhisattvové, co si budou dávat přednost tak dlouho, až se to nikam nepohne?

Já chci svého narcistického poslance! Upřímně, že ten člověk není vnitřně spokojen, je mi úplně u prdele. Já chci svého soutěživého poslance. Chci svého poslance, který chce být nejlepším poslancem ze všech. Chci poslance, který se bude předvádět, bude to péro vytahovat formou demonstrace svého rétorického umu. Chci Zaorálka, co tam po několika minutách projevu úplně rotuje, rozhazuje rukama a křičí. To je jeho práce a dělá jí dobře. Já jsem konzument.

Žádné komentáře:

Okomentovat